Na začátku jara se Teta drogerie chystá spustit vlastní e-shop. V jeho nabídce bude veškerý sortiment této drogerie, který nyní zahrnuje 13 až 14 tisíc položek. Ceny zboží v kamenných prodejnách i na e-shopu budou totožné. Rozvoz bude zajišťovat Česká pošta a soukromý dopravce GLS. V rozhovoru pro zpravodajský server Aktuálně.cz to řekl David Vejtruba, marketingový ředitel společnosti Solvent ČR, která Teta drogerie provozuje. K internetovému prodeji se Vejtruba vyjádřil také na konferenci Retail Summit. „Když se podíváte na Jižní Koreu, tak tam už kamenný retail skomírá, on-line prodeje tam mají nadpoloviční podíl,“ řekl Vejtruba s tím, že i v České republice na tom jsme z hlediska e-commerce dobře.
Všechno zboží z kamenných Teta drogerií má být už brzy k dispozici také on-line.