Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Krize? Jistě. Ale taky příležitost

Zatímco ve Státech stlačují atmosférické jevy s malebnými názvy jako „polar vortex“ a „bomb cyclone“ teploty rekordně nízko, u nás jsme zase měli Vánoce na blátě.

A do toho teď ještě výpadek doručování předplaceného tisku. Ten však nezpůsobilo počasí, ale změna distributora, ke které přistoupili jeho vydavatelé poté, co se nedohodli s tradičním doručovatelem Českou poštou, jenž zvedl své ceny.

Horší začátek roku aby print, který se teď po dlouholetém tápání ohledně svého obchodního modelu ještě potýká se ztrátou důvěry veřejnosti, pohledal.

Reklama
ČEZ

Ovšem podle zásad krizové komunikace, máme-li problém, přiznáme ho, postavíme se k němu čelem a navrhneme jeho řešení. A když jsme šikovní, ještě z toho vytěžíme něco pozitivního.

Správně se k tomu tedy postavili třeba v Ústeckém deníku nebo i tady v Hospodářských novinách, kde noviny předplatitelům roznášeli nejen jejich redaktoři, ale i samotní šéfredaktoři.

To není zas tak špatný začátek. A ta zima prý k nám z Ameriky taky dorazí.

Za MAM přeji úspěšný a vlídný rok, bez výpadků čehokoliv, co je pro vás důležité.

Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].

Reklama
Abovalve
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)