Economia zahájila provoz televizního studia pro všechny své on-line projekty

V pražském Karlíně byl zahájen provoz nového televizního studia mediálního domu Economia. Vzniklo přímo v newsroomu, který sdílejí novináři Hospodářských novin a Aktuálně.cz či týdeníků Respekt, Ekonom a MAM.

Ve studiu se budou nově natáčet nejen všechny hlavní pořady pro zpravodajský server Aktuálně.cz či byznysové rozhovory pro HN, ale přesouvá se tam i veškerá produkce internetové televize DVTV.

Studio vzniklo uprostřed redakce a má několik variabilních prostředí. Jedna část je odhlučněná a bude sloužit pro debaty hlavního analytika HN Leoše Rouska. V dalším koutě zůstal průhled do redakčního zázemí a natáčet se zde bude například nový televizní glosář Ovladač filmového kritika Kamila Fily či Sociál, pořad o dění na sociálních sítích. Své glosy na aktuální témata pod názvem Fakenews Show zde bude točit i analytik Ekonomu David Klimeš.

Do nových prostor se také přesunula produkce DVTV moderátorské trojice Daniely Drtinové, Martina Veselovského a Emmy Smetany. Ta svůj dosavadní stupínek vyměnila za část nového studia, která zůstává otevřená do newsroomu. Na záběrech z rozhovorů tak zůstane zachován pohled do redakce.

Ve studiu budou vznikat také živě vysílané speciální debaty DVTV, Aktuálně.cz a Hospodářských novin.

Za uplynulé tři roky si uživatelé na Aktuálně.cz přehráli takřka 200 milionů videí, celkové zhlédnutí tří tisíc příspěvků DVTV se blíží k 90 milionům.

Nové televizní studio bude využívat projekt DVTV, ale i další značky Economie.
Foto: Tomáš Tesař

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345