6. Slovenský Leo Burnett zase agenturou roku

Slovenská agentura Wiktor Leo Burnett obhájila absolutní prvenství v soutěži, kterou pořádá oborový magazín Stratégie, a už po sedmé se stala držitelem titulu Agentura roku. Na první místo ji letos vynesly zejména práce pro klienty Heinekenu, Orange a Slovenskou správu jeskyň. Na druhém místě hodnocení se – nejtěsnějším rozdílem bodů v celé její historii – umístila agentura Triad Advertising. Třetí byla Made by Vaculik (MBV). Ve slovenské verzi hodnocení efektivity komerční komunikace Effie Slovakia, kterou pořádá Klub slovenských reklamních agentur (KRAS), byly nejúspěšnější kampaně Toto je moje dítě a Lišák ze sadu agentur Istropolitana Ogilvy a MBV. Istropolitana získala zlatou Effie v kategoriích dobročinný marketing a malý rozpočet, zatímco MBV dostala nejvyšší ocenění v segmentu zboží rychlé spotřeby. Soutěž podle slovenských zdrojů zaznamenala výrazný nárůst přihlášek. O titul nejefektivnější kampaně přitom bojovalo jen 14 agentur s 25 komunikačními projekty.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen