Slovenská agentura Wiktor Leo Burnett obhájila absolutní prvenství v soutěži, kterou pořádá oborový magazín Stratégie, a už po sedmé se stala držitelem titulu Agentura roku. Na první místo ji letos vynesly zejména práce pro klienty Heinekenu, Orange a Slovenskou správu jeskyň. Na druhém místě hodnocení se – nejtěsnějším rozdílem bodů v celé její historii – umístila agentura Triad Advertising. Třetí byla Made by Vaculik (MBV). Ve slovenské verzi hodnocení efektivity komerční komunikace Effie Slovakia, kterou pořádá Klub slovenských reklamních agentur (KRAS), byly nejúspěšnější kampaně Toto je moje dítě a Lišák ze sadu agentur Istropolitana Ogilvy a MBV. Istropolitana získala zlatou Effie v kategoriích dobročinný marketing a malý rozpočet, zatímco MBV dostala nejvyšší ocenění v segmentu zboží rychlé spotřeby. Soutěž podle slovenských zdrojů zaznamenala výrazný nárůst přihlášek. O titul nejefektivnější kampaně přitom bojovalo jen 14 agentur s 25 komunikačními projekty.