8. Ewa Farna zpívá vánoční píseň pro Mall.cz

Internetový prodejce Mall.cz spustil od listopadu vánoční kampaň se speciálně složenou písničkou Ewy Farné. Zazní ve všech reklamních spotech, ve kterých budou účinkovat mimo jiné tenista Radek Štěpánek, snowboardistka Eva Samková nebo oštěpařka Barbora Špotáková. „Letošní kampaň je i pro nás hodně osobní, protože do její cílové skupiny patříme vlastně všichni. Každá rodina je ale jiná, má jiné priority a my tomu musíme přizpůsobit i naši nabídku,“ tvrdí Sean Gaddis, ředitel marketingu skupiny Mall Group. Kampaň poběží na YouTube, sociálních sítích, v televizi i v rádiu. Kreativní koncept včetně realizace zajistil interní marketingový tým Mall.cz spolu s agenturou Publishers. Začátkem listopadu zahájil vánoční kampaň i jiný velký prodejce, řetězec Albert. Má název „Štědré Vánoce“ a vytvořila ji agentura VCCP. Objeví se v televizi, tisku, místě prodeje, na venkovních plochách a v on-line prostředí.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk