Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Andrej Babiš na oficiální tiskové konferenci k výsledkům voleb políbil svého „marketingového génia“ Marka Prchala. Tato pusa vyvolala emoce…

Roman Čáp Andrej Babiš líbá vítěze voleb.

Petr Langer V životě si můžeme vybrat, zda své vědomosti a znalosti využijeme pro stranu dobra, nebo tu druhou. Marek na hranici pekla balancuje opakovaně, asi ho ten žár magicky přitahuje. Zradit sebe či vědomě přispět k větší polarizaci společnosti chce už sakra velké „ego“. Každému, co jeho jest…

Michael Skřivan Z Prchala se stalo sprostý slovo. Nejdřív bych všechny ty kazatele morálky a marketingový etiky poprosil, ať si zametou před svým prahem, a pak, kdo bude bez viny, ať hodí kamenem. Pro mě je strašný překvapení, že většina těch lidí z PR, marketingu a komunikace firem a značek, co mám v přátelích, svojí prací denně zachrání tři demokratický režimy od fašismu a komunismu, 30 lidí před sebevraždou, 666 hladovějících dětí ze Somálska a 12 485 684 koťátek. Jsem na vás na všechny hrdej, že nejdřív začnete u sebe a až pak se pouštíte do nějakejch soudů.

Reklama
ČEZ

Jakub M. Komenda Bravo. Doufám, že jsou pánové z marketingu ANO na sebe pyšný. Děkujeme. Jako musím uznat, že dobrá práce to byla. Ale každý má snad svědomí, pro koho tu práci dělá. Teda měl by mít. Bohužel.

Tanya Horynová Nechte ho být. Babiš je skvělý produkt na marketing… Prchal by musel být úplně blbý, kdyby nevyužil příležitost. Kolik z vás tuhle nabídku předtím odmítlo? Že by nikdo?

Slavomír Vaškovič Skvělá práce, Marku. Ale hlavně dobrá práce ze strany vedení ANO. Uvědomili si, že na každou práci je třeba odborníka.

Milan Hošek Marketingové oddělení Agrofertu je ceněno více než oddělení politické. Jak trefné, bohužel.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)