Pražský hotel Olšanka se postupně představuje v novém. Předělal kongresový sál

Odborářský hotel Olšanka na pražském Žižkově, který je širší veřejnosti známý spíš jako sportovní centrum s bazénem, prochází letos podstatnou rekonstrukcí interiérů. Budova z roku 1991 dostala před čtyřmi lety novou fasádu, investováno bylo také do klimatizace. To všechno kvůli upevnění pozice hotelu na trhu seminářů a konferencí.

Na začátku roku 2017 začala za plného provozu revitalizace vstupních prostor hotelu – recepce a lobby baru.

Zvýšená kapacita

Čerstvě Olšanka dokončila rekonstrukci svých kongresových prostor. Hotel celkově pojme kolem třinácti stovek delegátů, přičemž kapacita hlavního sálu se díky nedávným opravám znovu zvýšila. Podle webových stránek kongresového centra v něm při divadelním uspořádání může usednout na pět set lidí.

Na Facebooku hotel oznámil, že nechal kompletně vyměnit obložení, obměnit podlahu, instaloval novou techniku a klimatizaci. Zároveň přidal do sálu několik designových prvků. Hlavní sál doplňují menší prostory přednáškového sálu a devět variabilních salonků.

Historie žižkovského komplexu sahá do začátku osmdesátých let, kdy plánovači hlavního města rozhodli o výstavbě víceúčelové budovy. Desetipodlažní hotel v ní začal fungovat až po revoluci. Jeho majitelem a provozovatelem je prostřednictvím firmy Hotel Olšanka Majetková, správní a delimitační unie odborových svazů.

V novém kongresovém sále kromě jiného přibyla kamera, která umožní přenášet dění do foyer.
Zdroj: Facebook Hotelu Olšanka

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345