Tento týden otevíráme nové téma vztahující se k mobilním operátorům. Nejprve se podíváme na strukturu respondentů podle operátora, jehož služby využívají. Největší zastoupení měli respondenti, kteří uvedli, že využívají služeb operátora T-Mobile (36 %). Následovali operátoři O2 (30 % respondentů) a Vodafonu (25 %). Zbylých 9 % označilo odpověď „jiný operátor“. Dále se podíváme, jakým způsobem jsou tři hlavní hráči na našem trhu vnímáni. Z grafu je patrné, že Vodafone je nejvíce ze všech operátorů vnímán jako „přátelský operátor“ a „operátor, který vychází vstříc zákazníkům“. Jeho hlavní konkurenti O2 a T-Mobile jsou častěji než Vodafone vnímáni jako ti, kteří „mají širokou nabídku služeb pro občany i firmy“ a kteří „poskytují všechny služby, co potřebuji“. Všichni operátoři mají ještě co zlepšovat. Pro čtvrtinu respondentů není žádný z uvedených operátorů tím, kdo „poskytuje všechny služby, co potřebuji“. Třetina si o žádném z nich nemyslí, že „má širokou nabídku služeb pro občany i firmy“. A téměř polovina nepovažuje žádného za „přátelského operátora“ a „operátora, který vychází vstříc zákazníkům“.
Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].