9. Feministická edice Rotující pípy budí emoce

Brněnská Stínová rada pro reklamu, aktivistická organizace bojující proti sexismu v reklamě, napsala otevřený dopis spolumajiteli Rodinného pivovaru Bernard Stanislavu Bernardovi. Nelíbí se jí takzvaná feministická edice jeho kampaně Rotující pípy, ve které tváře spoře oděných „pin-up girls“ ve vyzývavých pózách nahradila tvář samotného Stanislava Bernarda. „Jsme rádi, že jste zareagoval na veřejnou kritiku a billboardy změnil. Nicméně způsob, který jste si vybral, vnímáme jako velmi nepodařený. (…) Tím, že hlava žen byla vyměněna za Vaši, došlo naopak k tomu, že ženské tělo se stalo ještě více anonymním objektem,“ píší brněnští aktivisté. „Kampaň bereme jako zábavu a myslím, že většina lidí také,“ reagoval za pivovar jeho PR manažer Zdeněk Mikulášek.

Nová „feministická edice“ Bernardovy kampaně Rotující pípy zrovna moc feministicky nepůsobí.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen