Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Fénix: přihláškám kralují obsahové strategie

Čtvrtý ročník soutěže firemních médií Fénix Content Marketing vyhlásí výsledky 27. dubna. Oznámeni budou vítězové 13 kategorií a držitelé čtyř zvláštních ocenění.

Největší zájem byl o kategorii Content Marketing Strategie, kam dorazilo celkem devatenáct přihlášek. „Letos se se svými projekty pochlubil Google, KPMG, O2, Deloitte, Mondelez, Modrá pyramida, Annonce, Hartmann-Rico a další,“ přiblížila Kateřina Borovanská za pořádající agenturu Freya.

„Z hlediska přihlašovatelů a jejich počtu entries letos kraluje společnost KPMG, která má dva tituly, Echo a Marwick, s nimiž postoupila na shortlist, a dále pak on-line projekty a speciální formát. Naopak svoje přihlášky utlumila na minimum agentura Boomerang Communication,“ dodala Borovanská.

Reklama
ČEZ

„Zajímavý je poměr přímých zadavatelů/klientů v soutěži ve srovnání s agenturními entries, který je 55 ku 45 procentům. Ukazuje se tak trend interních týmů s externími spolupracovníky a v určitých disciplínách odklon od spolupráce s velkými agenturami,“ podotkla pořadatelka soutěže.

Vítězové dostanou „fénixí“ hodinky od značky Prim.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu