Fénix: přihláškám kralují obsahové strategie

Čtvrtý ročník soutěže firemních médií Fénix Content Marketing vyhlásí výsledky 27. dubna. Oznámeni budou vítězové 13 kategorií a držitelé čtyř zvláštních ocenění.

Největší zájem byl o kategorii Content Marketing Strategie, kam dorazilo celkem devatenáct přihlášek. „Letos se se svými projekty pochlubil Google, KPMG, O2, Deloitte, Mondelez, Modrá pyramida, Annonce, Hartmann-Rico a další,“ přiblížila Kateřina Borovanská za pořádající agenturu Freya.

„Z hlediska přihlašovatelů a jejich počtu entries letos kraluje společnost KPMG, která má dva tituly, Echo a Marwick, s nimiž postoupila na shortlist, a dále pak on-line projekty a speciální formát. Naopak svoje přihlášky utlumila na minimum agentura Boomerang Communication,“ dodala Borovanská.

„Zajímavý je poměr přímých zadavatelů/klientů v soutěži ve srovnání s agenturními entries, který je 55 ku 45 procentům. Ukazuje se tak trend interních týmů s externími spolupracovníky a v určitých disciplínách odklon od spolupráce s velkými agenturami,“ podotkla pořadatelka soutěže.

Vítězové dostanou „fénixí“ hodinky od značky Prim.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345