Reklama
Megaboard

Fénix: přihláškám kralují obsahové strategie

Čtvrtý ročník soutěže firemních médií Fénix Content Marketing vyhlásí výsledky 27. dubna. Oznámeni budou vítězové 13 kategorií a držitelé čtyř zvláštních ocenění.

Největší zájem byl o kategorii Content Marketing Strategie, kam dorazilo celkem devatenáct přihlášek. „Letos se se svými projekty pochlubil Google, KPMG, O2, Deloitte, Mondelez, Modrá pyramida, Annonce, Hartmann-Rico a další,“ přiblížila Kateřina Borovanská za pořádající agenturu Freya.

„Z hlediska přihlašovatelů a jejich počtu entries letos kraluje společnost KPMG, která má dva tituly, Echo a Marwick, s nimiž postoupila na shortlist, a dále pak on-line projekty a speciální formát. Naopak svoje přihlášky utlumila na minimum agentura Boomerang Communication,“ dodala Borovanská.

„Zajímavý je poměr přímých zadavatelů/klientů v soutěži ve srovnání s agenturními entries, který je 55 ku 45 procentům. Ukazuje se tak trend interních týmů s externími spolupracovníky a v určitých disciplínách odklon od spolupráce s velkými agenturami,“ podotkla pořadatelka soutěže.

Vítězové dostanou „fénixí“ hodinky od značky Prim.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále