Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Češi věří sjezdovkám v cizině

Dnes se podíváme na to, jakou roli hrají určité parametry při rozhodování, zda jet na domácí, nebo zahraniční hory. Z výsledků průzkumu vyplynulo, že pokud by se člověk rozhodoval na základě upravenosti sjezdovek nebo vybavenosti středisek, tak by častěji volil zahraniční hory než domácí. Kdyby rozhodovacím kritériem byly další možnosti vyžití, tak by lidé častěji volili hory v České republice, nicméně nejčetnější byla odpověď „je mi to jedno“. Tuzemské hory lidé preferují i z hlediska cen za ubytování, služby nebo skipasy, nicméně podíváte-li se do grafu, uvidíte, že řada lidí má dostupné vlastní ubytování a ani do hor to nemá daleko. Gastronomie je jediné kritérium, kde lidé neupřednostňují žádné hory. A co jiného on-line populace obvykle dělá v průběhu své zimní lyžařské či snowboardové dovolené? Téměř všichni chodí na procházky v místě pobytu. Dvě třetiny navštěvují bazény, saunu. Každý druhý hraje bowling, kulečník, šipky, vyhledává gastronomické zážitky nebo nakupuje.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)