Češi věří sjezdovkám v cizině

Dnes se podíváme na to, jakou roli hrají určité parametry při rozhodování, zda jet na domácí, nebo zahraniční hory. Z výsledků průzkumu vyplynulo, že pokud by se člověk rozhodoval na základě upravenosti sjezdovek nebo vybavenosti středisek, tak by častěji volil zahraniční hory než domácí. Kdyby rozhodovacím kritériem byly další možnosti vyžití, tak by lidé častěji volili hory v České republice, nicméně nejčetnější byla odpověď „je mi to jedno“. Tuzemské hory lidé preferují i z hlediska cen za ubytování, služby nebo skipasy, nicméně podíváte-li se do grafu, uvidíte, že řada lidí má dostupné vlastní ubytování a ani do hor to nemá daleko. Gastronomie je jediné kritérium, kde lidé neupřednostňují žádné hory. A co jiného on-line populace obvykle dělá v průběhu své zimní lyžařské či snowboardové dovolené? Téměř všichni chodí na procházky v místě pobytu. Dvě třetiny navštěvují bazény, saunu. Každý druhý hraje bowling, kulečník, šipky, vyhledává gastronomické zážitky nebo nakupuje.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk