Byl to populární skotský herec Ewan McGregor, který sametovým hlasem vysvětloval, že ING pojišťovna se nyní mění na NN, ke svému křestnímu jménu si pak nechal vizuálně přičarovat ještě jedno „n„, a jako by to nestačilo, všechno zopakoval roztomile neumělou, ale dostatečně srozumitelnou češtinou. Bomba.
„Lidi si tu reklamu dodnes pamatují. Stejně jako náš původní název Nationale Nederladen, pod kterým naše společnost před 25 lety vstupovala na český trh,“ „vzpomíná“ Rostislav Trávníček, relativně nový ředitel marketingu a komunikace pojišťovny NN pro ČR a Slovensko, s tím, že značka tyto prvky využila i ve druhé, letošní fázi rebrandingové kampaně. V Česku pro značku běžně pracuje pražská pobočka Saatchi & Saatchi. Globální spot s McGregorem ovšem připravila nizozemská pobočka agentury McCann. A i letos byl u nás použit globální spot You Matter, tentokrát ovšem z dílny jiné nizozemské agentury.
„Spot jsme ale letos hodně upravili. A podobně budeme v komunikaci pokračovat i v příštím roce,“ vysvětluje Trávníček s tím, že NN na komunikaci letos vynaložila zhruba polovinu loňského objemu, přičemž reklamní výdaje v roce příštím by měly zůstat na úrovni roku letošního. „Ano, většina výdajů na komunikaci jde stále na rebranding naší značky, jen bych teď už raději řekl, že jde o branding, tedy budování značky nové.“