Reklama
Megaboard

4. Comtech „omladil“ Hanáckou vodku

Agentura Comtech připravila kampaň Hanácké vodky společnosti Granette & Starorežná Distilleries. Kreativa kampaně se snaží značku destilátu kompletně restartovat. Přináší nové etikety, dva televizní spoty i on-line část. Nové vizuály Hanácké vodky nafotil Matúš Tóth v produkci CashOnly, spoty pro destilát natočil Max Turek s Boogie Films. Comtech vyhrál minulý týden také tendr na silvestrovskou kampaň téže značky. „Bylo nutné se posunout ve vnímání lidí od tradiční a usedlé vodky k moderní, party vodce, která je určena opravdu každému, kdo se rád baví. Primárně samozřejmě cílí na mladou generaci,“ říká o vizuálech brand manažerka Lucie Mrázková z GSD.

Vizuály pro kampaň Hanácké vodky se snaží oslovit mladé publikum jako moderní „party vodka“.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále