4. Comtech „omladil“ Hanáckou vodku

Agentura Comtech připravila kampaň Hanácké vodky společnosti Granette & Starorežná Distilleries. Kreativa kampaně se snaží značku destilátu kompletně restartovat. Přináší nové etikety, dva televizní spoty i on-line část. Nové vizuály Hanácké vodky nafotil Matúš Tóth v produkci CashOnly, spoty pro destilát natočil Max Turek s Boogie Films. Comtech vyhrál minulý týden také tendr na silvestrovskou kampaň téže značky. „Bylo nutné se posunout ve vnímání lidí od tradiční a usedlé vodky k moderní, party vodce, která je určena opravdu každému, kdo se rád baví. Primárně samozřejmě cílí na mladou generaci,“ říká o vizuálech brand manažerka Lucie Mrázková z GSD.

Vizuály pro kampaň Hanácké vodky se snaží oslovit mladé publikum jako moderní „party vodka“.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk