Německá značka přírodní kosmetiky Weleda s českými kořeny sahajícími do roku 1926 by ráda opustila vnímanou pozici značky pro maminky s malými dětmi. Kampaní, která 2. listopadu odstartuje ve všech možných kanálech od televizních sponzorských spotů, videí na internetu, v tisku, v rádiu přes PR a spolupráci s blogerkami až po in-store reklamu, se chce do povědomí českých zákazníků uvést jako kosmetika pro celou rodinu a zároveň i pro aktivní sportovce.
Šípková a Jirešová fandí Weledě
Prvotním impulzem „probuzení“ marketingu ve Weledě bylo podle marketingové ředitelky Petry Rejtharové uzavření dohody o spolupráci na pořadu Herbář v minulém roce. „Jednak to byla velká výzva v propagaci, jelikož z důvěrných vod dětského printu a on-linu jsme se rázem ocitli v celostátní televizi. Zároveň tato spolupráce odstartovala zcela novou marketingovou strategii, která měla za cíl změnit vnímání Weledy z ryze ‚baby‘ brandu na ‚family‘ brand. Na kampaň v Herbáři byla následně navázána celá řada aktivit,“ uvádí Rejtharová.
Paralelně s podzimní kampaní totiž probíhá již dříve nastartovaný projekt #mujduvod. Jde o on-line video, v němž si zahráli zaměstnanci Weledy, a zároveň spotřebitelskou soutěž o sdílení motivace ke sportu a zdravému životnímu stylu na Instragramu. V rámci projektu spolupracuje Weleda s řadou známých tváří ze sportu, např. s běžcem Milošem Škorpilem, lektory Václavem Krejčíkem a Davidem Hufem a dalšími.
Přední ambasadorkou a reklamní tváří kampaně Weledy na kosmetiku s granátovým jablkem je Olga Šípková, v příštím roce se v reklamě značky pro jinou produktovou sadu objeví herečka Ivana Jirešová.
„Na začátku příštího roku bychom rádi pokračovali s kampaní formou speciálního on-line projektu zaměřeného na ženy – od známých tváří přes nás ve Weledě až po ženy, které potkáváme na ulicích,“ doplňuje Rejtharová s tím, že cílem je větší personalizace a osobní přístup ke koncovým zákazníkům i velkoodběratelům. Kreativní koncept kampaně vzniká in-house s pomocí externích produkčních agentur.
Olga Šípková uzavřela spolupráci s Weledou až po osobním vyzkoušení kosmetiky. Značka chce do budoucna spolupracovat s více tvářemi.
Foto: Weleda