Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Weleda „probudila“ svůj marketing. Nově se představuje jako značka pro celou rodinu a sport

Německá značka přírodní kosmetiky Weleda s českými kořeny sahajícími do roku 1926 by ráda opustila vnímanou pozici značky pro maminky s malými dětmi. Kampaní, která 2. listopadu odstartuje ve všech možných kanálech od televizních sponzorských spotů, videí na internetu, v tisku, v rádiu přes PR a spolupráci s blogerkami až po in-store reklamu, se chce do povědomí českých zákazníků uvést jako kosmetika pro celou rodinu a zároveň i pro aktivní sportovce.

Šípková a Jirešová fandí Weledě

Prvotním impulzem „probuzení“ marketingu ve Weledě bylo podle marketingové ředitelky Petry Rejtharové uzavření dohody o spolupráci na pořadu Herbář v minulém roce. „Jednak to byla velká výzva v propagaci, jelikož z důvěrných vod dětského printu a on-linu jsme se rázem ocitli v celostátní televizi. Zároveň tato spolupráce odstartovala zcela novou marketingovou strategii, která měla za cíl změnit vnímání Weledy z ryze ‚baby‘ brandu na ‚family‘ brand. Na kampaň v Herbáři byla následně navázána celá řada aktivit,“ uvádí Rejtharová.

Paralelně s podzimní kampaní totiž probíhá již dříve nastartovaný projekt #mujduvod. Jde o on-line video, v němž si zahráli zaměstnanci Weledy, a zároveň spotřebitelskou soutěž o sdílení motivace ke sportu a zdravému životnímu stylu na Instragramu. V rámci projektu spolupracuje Weleda s řadou známých tváří ze sportu, např. s běžcem Milošem Škorpilem, lektory Václavem Krejčíkem a Davidem Hufem a dalšími.

Reklama
MMcite

Přední ambasadorkou a reklamní tváří kampaně Weledy na kosmetiku s granátovým jablkem je Olga Šípková, v příštím roce se v reklamě značky pro jinou produktovou sadu objeví herečka Ivana Jirešová.

„Na začátku příštího roku bychom rádi pokračovali s kampaní formou speciálního on-line projektu zaměřeného na ženy – od známých tváří přes nás ve Weledě až po ženy, které potkáváme na ulicích,“ doplňuje Rejtharová s tím, že cílem je větší personalizace a osobní přístup ke koncovým zákazníkům i velkoodběratelům. Kreativní koncept kampaně vzniká in-house s pomocí externích produkčních agentur.

Olga Šípková uzavřela spolupráci s Weledou až po osobním vyzkoušení kosmetiky. Značka chce do budoucna spolupracovat s více tvářemi.

Foto: Weleda

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)