Mluvící melouny propagují novou komedii

Do kin přichází „první mládeži nepřístupný animovaný film“. Komedie Buchty a klobásy (v originále Sausage Party) vypráví o tom, co se stane, když odvážné potraviny utečou ze supermarketu a rozhodnou se zjistit, jak to chodí ve světě. V obchodě se odehrává také virální kampaň studia Sony Pictures na podporu snímku. Vznikla pomocí skryté kamery. Štáb natáčel reakce zákazníků ve chvíli, kdy na ně promluvilo ovoce nebo pečivo, které si chtěli koupit. Produkce totiž ukryla mezi skutečné melouny, chleby a uzeniny i jejich dálkově ovládané animatronické napodobeniny doplněné o oči a ústa. V zákulisí prodejny pak seděl štáb s jednou z hlavních hvězd nové komedie, hercem Sethem Rogenem, který potravinám propůjčil svůj hlas a drze pokřikoval na zákazníky. „Hele, sahej si na někoho jinýho,“ napomínal je třeba.

Na YouTube má video sice přes tři miliony zhlédnutí, ale ještě úspěšnější bylo na facebookové stránce filmu. Tam nasbíralo přes 23 milionů zobrazení. Svou českou premiéru si komedie odbyla minulý týden.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen