Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mluvící melouny propagují novou komedii

Do kin přichází „první mládeži nepřístupný animovaný film“. Komedie Buchty a klobásy (v originále Sausage Party) vypráví o tom, co se stane, když odvážné potraviny utečou ze supermarketu a rozhodnou se zjistit, jak to chodí ve světě. V obchodě se odehrává také virální kampaň studia Sony Pictures na podporu snímku. Vznikla pomocí skryté kamery. Štáb natáčel reakce zákazníků ve chvíli, kdy na ně promluvilo ovoce nebo pečivo, které si chtěli koupit. Produkce totiž ukryla mezi skutečné melouny, chleby a uzeniny i jejich dálkově ovládané animatronické napodobeniny doplněné o oči a ústa. V zákulisí prodejny pak seděl štáb s jednou z hlavních hvězd nové komedie, hercem Sethem Rogenem, který potravinám propůjčil svůj hlas a drze pokřikoval na zákazníky. „Hele, sahej si na někoho jinýho,“ napomínal je třeba.

Na YouTube má video sice přes tři miliony zhlédnutí, ale ještě úspěšnější bylo na facebookové stránce filmu. Tam nasbíralo přes 23 milionů zobrazení. Svou českou premiéru si komedie odbyla minulý týden.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)