Mluvící melouny propagují novou komedii

Do kin přichází „první mládeži nepřístupný animovaný film“. Komedie Buchty a klobásy (v originále Sausage Party) vypráví o tom, co se stane, když odvážné potraviny utečou ze supermarketu a rozhodnou se zjistit, jak to chodí ve světě. V obchodě se odehrává také virální kampaň studia Sony Pictures na podporu snímku. Vznikla pomocí skryté kamery. Štáb natáčel reakce zákazníků ve chvíli, kdy na ně promluvilo ovoce nebo pečivo, které si chtěli koupit. Produkce totiž ukryla mezi skutečné melouny, chleby a uzeniny i jejich dálkově ovládané animatronické napodobeniny doplněné o oči a ústa. V zákulisí prodejny pak seděl štáb s jednou z hlavních hvězd nové komedie, hercem Sethem Rogenem, který potravinám propůjčil svůj hlas a drze pokřikoval na zákazníky. „Hele, sahej si na někoho jinýho,“ napomínal je třeba.

Na YouTube má video sice přes tři miliony zhlédnutí, ale ještě úspěšnější bylo na facebookové stránce filmu. Tam nasbíralo přes 23 milionů zobrazení. Svou českou premiéru si komedie odbyla minulý týden.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka