Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

BMW se svým 360stupňovým videem ovládlo žebříček YouTube

Letošní festival v Cannes poukázal na aktuální trendy v oboru. Jedním z nich je i 360° video, které začaly hojně využívat i značky. Jen během posledních tří měsíců se počet nahrávaných videí ztrojnásobil. Zvýšený zájem o virtuální realitu demonstruje i nárůst vyhledávání pojmu na webu. Na Googlu vzrostl meziročně čtyřnásobně. Důkazem popularity 360° videa je i žebříček nejlepších spotů za dosavadní rok, který právě v souvislosti s reklamním svátkem v Provence vydalo YouTube.

Videa v žebříčku dohromady posbírala na dvacet milionů zhlédnutí. Spoty v YouTube ovšem nehodnotili jen na základě této statistiky, zásadními kritérii byly poměr organického a placeného dosahu i doba, kterou jednotlivým videím diváci věnovali.

Dívka v červeném budí pozornost

V čele žebříčku stanul klip americké pobočky BMW s modelkou Gigi Hadid v hlavní roli. Dílo, jehož nápad vymyslela agentura KBS a mediální nákup obstaral Universal McCann, má na YouTube pět milionů zhlédnutí. Jeho pointa je podobná hazardní hře skořápky. Modelka usedá do jednoho z předem připravených totožných vozů BMW M2, které se následně různě předjíždějí a kličkují. Na konci je pak divák odkázán na microsite, kde má určit, ve kterém z vozů modelka jízdu dokončila.

Reklama
ČEZ

V nejlepší desítce 360° videí podle YouTube se objevují práce vzniklé pro McDonald’s, Oreo, Nike, Hyundai, Hondu, Jumeirah Group či Samsung. Žebříčku YouTube vévodí BMW se sličnou modelkou Gigi Hadid z dílny kreativní agentury KBS. Kompletní desítku nejlepších videí najdete zde.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)