Startupový projekt anglických majitelů a českých vývojářů MyAirBridge (MAB) se službou on-line přenosu dat a úložiště vstoupil na místní trh již před čtyřmi roky. Tou dobou měly mezi českými uživateli internetu vybudované jméno konkurenční firmy jako Úschovna.cz či DropBox. A služby podobného rázu najdete i u Letecké pošty, eDisku či WeTransfer.
Objem, bezpečnost a kreativita
MyAirBridge proto v rámci snah odlišit se aktuálně ladí novou marketingovou strategii s cílem oslovit agentury, nahrávací a grafická studia či architekty. Přidanou hodnotou má být podle marketingového manažera portálu Jana Blažka kapacita 20 gigabytů pro přenos dat zdarma (konkurence má limit 10 gigabytů), vysoká míra zabezpečení dat a nadstandardní služby v rámci full screenu MAB coby inzertní platformy pro zadavatele reklamy. „Full screen dokážeme různě modifikovat, dokážeme na zakázku zadavatele či jeho agentury kreativně naprogramovat zobrazení jeho sdělení a vizuálních prvků, videí a podobně,“ popisuje Blažek.
Cena za inzerci na MAB prý patří v prostředí on-line reklamy ke standardním, konkrétní částky se podle Blažka odvíjejí od obchodních schopností accounta. MAB zastupuje na mediálním trhu agentura AdActive. Portál funguje v osmi jazykových mutacích. V blízké budoucnosti by se vývojové centrum v Praze chtělo zaměřit i na další služby v rámci interního sdílení dat, ideálně opět hlavně v médiích či reklamní branži. Pokud na MAB momentálně neběží reklama, nasazují správci portálu imageové fotografie. Čeští uživatelé internetu jsou podle Jana Blažka často patrioty, současnou snahou je tedy i upozornit na to, že MAB má české zázemí, a tím se částečně vymezit vůči Úschovně.
Inzertní plochy portálu dosud využili zadavatelé jako Unilever (Lipton, Majonézy Hellmann’s), UniCredit Bank či Škoda Auto.
Foto:MyAirBridge