Její hobby ji začalo solidně živit. Sociální síti přitom obětuje maximálně tři hodiny života denně. „Dobrý vkus stačí, žádný jiný talent nepotřebujete,“ prozradila na pražské konferenci Engage. Za vznikem Pinterestu stál přitom jasný kalkul. Zakladatel Ben Silbermann přiznal, že chtěl vytvořit síť, která bude lidi zajímat, ale bude především atraktivní pro inzerenty. To se stránce plné pěkných obrázků, která slouží i jako proklik na webové stránky, podařilo. Celosvětově má přes 100 milionů uživatelů.
Podle McCroryové je zejména mezi ženami v Americe populárnější než Instagram. Ženy tvoří 85 procent uživatelů Pinterestu, i když mužů postupně přibývá. Značky na síti mají vlastní stránky, propagují příspěvky a nedávno Pinterest spustil i videoreklamu. S influencery, jako je Paula, prý spolupracují především menší značky a módní návrháři. „Je to ideální prostředí, protože lidé si na Pinterest cíleně chodí pro inspiraci,“ vysvětluje. Na to, proč o Pinterestu v Evropě skoro nikdo neví, už ale vysvětlení nemá. Jan Řežáb ze Socialbakers označil provokativně před dvěma roky Pinterest jako regionální sociální síť a doposud se na tom nic nezměnilo. Ani loni ohlášené partnerství s firmou Apple zjevně nepomohlo.