Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrá Horákyně: Češi upřednostňují banky vlastněné Čechy

Po značce Era, do jejíhož budování nacpala ČSOB stamiliony, aby se pak opět vrátila k názvu Poštovní spořitelna, se na českém trhu rýsuje další rebranding.

„Název Moneta Money Bank nám dává skutečnou, silnou a jednoznačně rozpoznatelnou identitu české bankovní instituce. Proto jsme pro nový vizuální styl zvolili české národní barvy,“ vysvětluje vedení GE Money Bank změnu názvu.

Podle průzkumu SANEP z roku 2012 skutečně Češi upřednostňují banky vlastněné českými majiteli. Platí to ale i o stávajících klientech GE Money Bank? Asi těžko, jinak by neměli účet v americké bance.

Reklama
Abovalve

Moneta na mě působí spíš jako název firmy poskytující půjčky do 24 hodin i bez potvrzení o příjmu, což samozřejmě může silná brandová kampaň změnit. Nicméně – když už GE odchází, neměla se banka dál jmenovat pouze Money Bank?

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)