Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Quiksilver musí obhájit svůj slogan Stay High! Podle kritiků evokuje euforii z drog

Mimochodem, odborná porota MAM ji v hodnocení reklamy za březen nominovala na třetí místo v kategorii tisku. Kauza se točí kolem sloganu Stay High!, který může být interpretován minimálně dvěma způsoby: optikou Quiksilveru symbolizuje „opravdové zapálení do surfingu, pozitivní dávku adrenalinu a radost z pohybu na vlnách“. Kritici v něm však vidí skryté sdělení „Sjeď se“ čili užij si vlny po dávce čehokoliv. Fotograf z legendární kalifornské pláže, Mekky surfařů, John Salanoa, je jedním z nich. Svůj protest zveřejnil na kanálu Grind.tv, určeném zejména surfařům, snowboardistům či sportovním rybářům.

Když si prý zadá na Instagramu znění sloganu, objeví se vedle několika fotek surfařů daleko větší množství obrázků marihuany či jinak „drogově“ laděných fotek. Drogy a komunita surfařů k sobě nikdy neměly daleko a zmíněná pláž byla dříve známá i pro značný výskyt heroinu mezi mladými surfaři. „Nejde věřit tomu, že by Quiksilver dvojsmysl svého sloganu nemyslel záměrně,“ podezřívá značku matka jedné z obětí drog ze surfařské komunity. Průšvihu se před třemi roky nevyhnula ani sesterská značka Roxy, která v kampani na podporu soutěže francouzských surfařek znázornila surfařku a modelku Stephanie Gilmorovou nikoliv na vlnách, ale ve spodním prádle a ve smyslné póze v posteli.

 

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)