Mimochodem, odborná porota MAM ji v hodnocení reklamy za březen nominovala na třetí místo v kategorii tisku. Kauza se točí kolem sloganu Stay High!, který může být interpretován minimálně dvěma způsoby: optikou Quiksilveru symbolizuje „opravdové zapálení do surfingu, pozitivní dávku adrenalinu a radost z pohybu na vlnách“. Kritici v něm však vidí skryté sdělení „Sjeď se“ čili užij si vlny po dávce čehokoliv. Fotograf z legendární kalifornské pláže, Mekky surfařů, John Salanoa, je jedním z nich. Svůj protest zveřejnil na kanálu Grind.tv, určeném zejména surfařům, snowboardistům či sportovním rybářům.
Když si prý zadá na Instagramu znění sloganu, objeví se vedle několika fotek surfařů daleko větší množství obrázků marihuany či jinak „drogově“ laděných fotek. Drogy a komunita surfařů k sobě nikdy neměly daleko a zmíněná pláž byla dříve známá i pro značný výskyt heroinu mezi mladými surfaři. „Nejde věřit tomu, že by Quiksilver dvojsmysl svého sloganu nemyslel záměrně,“ podezřívá značku matka jedné z obětí drog ze surfařské komunity. Průšvihu se před třemi roky nevyhnula ani sesterská značka Roxy, která v kampani na podporu soutěže francouzských surfařek znázornila surfařku a modelku Stephanie Gilmorovou nikoliv na vlnách, ale ve spodním prádle a ve smyslné póze v posteli.