Reklama
Megaboard

Chytrá Horákyně: Postava na billboardu je trochu rozcuchaná a s rašícím knírem

Na Strakonické ulici hlásá billboard „Známe cestu z krize“, ovšem není to ani pozůstatek parlamentních voleb před dvěma lety, ani nějaká první vlaštovka voleb krajských, které proběhnou v říjnu.

Postava na billboardu je trochu rozcuchaná a s rašícím knírem. A nápis dole vše vysvětluje: Monkey Business, koncert.

Takže to není politická strana, jedná se o krizi životní a tato kapela z ní zná cestu a nepochybně ji nalije do žil každému návštěvníkovi svého koncertu.

Je to skvělý slogan a nejeden člověk bude vděčný za takového psychiatra – kapela je přece jenom přijatelnější než policie, kterou k psychiatrům nedávno přirovnal prezident Zeman. Kdepak, policie cestu z krize nezná, na tu spíš bacha.

Vážně – je to skvělý název koncertního turné, s jednoznačným benefitem, skoro jako by někdo z kluků dělal v reklamce.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále