Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrá Horákyně: Postava na billboardu je trochu rozcuchaná a s rašícím knírem

Na Strakonické ulici hlásá billboard „Známe cestu z krize“, ovšem není to ani pozůstatek parlamentních voleb před dvěma lety, ani nějaká první vlaštovka voleb krajských, které proběhnou v říjnu.

Postava na billboardu je trochu rozcuchaná a s rašícím knírem. A nápis dole vše vysvětluje: Monkey Business, koncert.

Takže to není politická strana, jedná se o krizi životní a tato kapela z ní zná cestu a nepochybně ji nalije do žil každému návštěvníkovi svého koncertu.

Reklama
ČEZ

Je to skvělý slogan a nejeden člověk bude vděčný za takového psychiatra – kapela je přece jenom přijatelnější než policie, kterou k psychiatrům nedávno přirovnal prezident Zeman. Kdepak, policie cestu z krize nezná, na tu spíš bacha.

Vážně – je to skvělý název koncertního turné, s jednoznačným benefitem, skoro jako by někdo z kluků dělal v reklamce.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)