Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrá Horákyně: Číňané na několik dní na sociálních sítích nahradili migranty

Několikadenní reklamní event na česko-čínskou spolupráci byl nepochybně akcí minulého týdne.

Kromě předčasného vyvěšení vlajek proběhl bezchybně a lze jen obdivovat Jaroslava Tvrdíka, který bez znalosti jakéhokoliv cizího jazyka k nám dokázal dotáhnout čínského prezidenta a vytvořit mu dojem, že ho celá země vítá.

Lidskoprávní aktivisté také odehráli svůj kus, byť na Miroslavu Kalouskovi bylo vidět, že mu více sedí role záporáků a tibetskou vlajkou mává jen z nutnosti, protože se nikdo jiný role vůdce neujal.

Reklama
Abovalve

Číňané na několik dní nahradili na sociálních sítích migranty a každý si k tomu řekl své. A jsou pryč.

Co bude dál? Víčka? Léčba rakoviny savem? Děti v Norsku? Nikdo neví. Ale lepší to už nebude. Nic už odteď nepotrvá déle než několik dní. Svět se přibližuje délce reklamního formátu.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)