Chytrá Horákyně: Číňané na několik dní na sociálních sítích nahradili migranty

Několikadenní reklamní event na česko-čínskou spolupráci byl nepochybně akcí minulého týdne.

Kromě předčasného vyvěšení vlajek proběhl bezchybně a lze jen obdivovat Jaroslava Tvrdíka, který bez znalosti jakéhokoliv cizího jazyka k nám dokázal dotáhnout čínského prezidenta a vytvořit mu dojem, že ho celá země vítá.

Lidskoprávní aktivisté také odehráli svůj kus, byť na Miroslavu Kalouskovi bylo vidět, že mu více sedí role záporáků a tibetskou vlajkou mává jen z nutnosti, protože se nikdo jiný role vůdce neujal.

Číňané na několik dní nahradili na sociálních sítích migranty a každý si k tomu řekl své. A jsou pryč.

Co bude dál? Víčka? Léčba rakoviny savem? Děti v Norsku? Nikdo neví. Ale lepší to už nebude. Nic už odteď nepotrvá déle než několik dní. Svět se přibližuje délce reklamního formátu.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen