Reklama
Megaboard

Chytrá Horákyně: Číňané na několik dní na sociálních sítích nahradili migranty

Několikadenní reklamní event na česko-čínskou spolupráci byl nepochybně akcí minulého týdne.

Kromě předčasného vyvěšení vlajek proběhl bezchybně a lze jen obdivovat Jaroslava Tvrdíka, který bez znalosti jakéhokoliv cizího jazyka k nám dokázal dotáhnout čínského prezidenta a vytvořit mu dojem, že ho celá země vítá.

Lidskoprávní aktivisté také odehráli svůj kus, byť na Miroslavu Kalouskovi bylo vidět, že mu více sedí role záporáků a tibetskou vlajkou mává jen z nutnosti, protože se nikdo jiný role vůdce neujal.

Číňané na několik dní nahradili na sociálních sítích migranty a každý si k tomu řekl své. A jsou pryč.

Co bude dál? Víčka? Léčba rakoviny savem? Děti v Norsku? Nikdo neví. Ale lepší to už nebude. Nic už odteď nepotrvá déle než několik dní. Svět se přibližuje délce reklamního formátu.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále