Je to road movie jako kráva. Vlastně jako koza. Přesněji řečeno – kozel, kozel jménem Bronson, váš nový kámoš v zemi možností. Reklama s motorkářem-kozobradem, který si dá sušenku Tuc a zažije něco neočekávaného, je skvělá. Koncept „Země možností“ sváděl k tolika banálním interpretacím!
My už jsme se ale přejedli všech těch reklam typu „a pak se stalo něco nečekaného“, kdy sníte čokoládu a najednou se nečekaně kolem vás zjeví chumel kozatých 15+, nebo z bazénu vyleze svalnatec. Kámoš kozel – to je něco jiného.
Chceme také reklamy pro nás, pro svobodné duše, které touží vyrazit na motorce přes celou zemi a něco zažít. A protože už nám není šestnáct a nečekáme, že nám do sajdkáry vážně naskočí modelka, dáme si s chutí Tuc a počkáme si, co se stane. A komu se to zdá málo, aby ho husa kopla. Nebo spíš koza? Všechno je možné, v zemi možností.