Chytrá Horákyně: A pak se stalo něco nečekaného!

Je to road movie jako kráva. Vlastně jako koza. Přesněji řečeno – kozel, kozel jménem Bronson, váš nový kámoš v zemi možností. Reklama s motorkářem-kozobradem, který si dá sušenku Tuc a zažije něco neočekávaného, je skvělá. Koncept „Země možností“ sváděl k tolika banálním interpretacím!

My už jsme se ale přejedli všech těch reklam typu „a pak se stalo něco nečekaného“, kdy sníte čokoládu a najednou se nečekaně kolem vás zjeví chumel kozatých 15+, nebo z bazénu vyleze svalnatec. Kámoš kozel – to je něco jiného.

Chceme také reklamy pro nás, pro svobodné duše, které touží vyrazit na motorce přes celou zemi a něco zažít. A protože už nám není šestnáct a nečekáme, že nám do sajdkáry vážně naskočí modelka, dáme si s chutí Tuc a počkáme si, co se stane. A komu se to zdá málo, aby ho husa kopla. Nebo spíš koza? Všechno je možné, v zemi možností.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Agentura roku 2025
Surfař
Mikroinfluenceři

MAM Exkluzivně v časopise

Boomerang Communication
Marek Dvořák
Agentura roku 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist