Reklama
Megaboard

4. Poštovní spořitelna mění komunikaci i maskoty

Poštovní spořitelna změnila komunikační koncept svých kampaní včetně maskotů. Cílem je představit Poštovní spořitelnu jako moderní bankovní značku, která nabízí srozumitelné, jednoduché a dostupné finanční produkty a služby. Žlutomodrou postavičku pošťáka nahradila skupinka poštovních skřítků v čele se skřítkem Radostínem. Každý z nich má ztvárňovat jeden z bankovních produktů Poštovní spořitelny, což je nápad, který lze najít i u konkurence. První kampaň v tomto konceptu propaguje půjčky. Mediamix počítá s TV spoty, internetem, OOH reklamou a rovněž podporou v místě prodeje. Kreativu dodala agentura Creative Brand.

Skřítci Poštovní spořitelny chtě nechtě vyvolávají asociaci s rodinou Palečkových České spořitelny.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále