4. Poštovní spořitelna mění komunikaci i maskoty

Poštovní spořitelna změnila komunikační koncept svých kampaní včetně maskotů. Cílem je představit Poštovní spořitelnu jako moderní bankovní značku, která nabízí srozumitelné, jednoduché a dostupné finanční produkty a služby. Žlutomodrou postavičku pošťáka nahradila skupinka poštovních skřítků v čele se skřítkem Radostínem. Každý z nich má ztvárňovat jeden z bankovních produktů Poštovní spořitelny, což je nápad, který lze najít i u konkurence. První kampaň v tomto konceptu propaguje půjčky. Mediamix počítá s TV spoty, internetem, OOH reklamou a rovněž podporou v místě prodeje. Kreativu dodala agentura Creative Brand.

Skřítci Poštovní spořitelny chtě nechtě vyvolávají asociaci s rodinou Palečkových České spořitelny.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia