Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Poštovní spořitelna mění komunikaci i maskoty

Poštovní spořitelna změnila komunikační koncept svých kampaní včetně maskotů. Cílem je představit Poštovní spořitelnu jako moderní bankovní značku, která nabízí srozumitelné, jednoduché a dostupné finanční produkty a služby. Žlutomodrou postavičku pošťáka nahradila skupinka poštovních skřítků v čele se skřítkem Radostínem. Každý z nich má ztvárňovat jeden z bankovních produktů Poštovní spořitelny, což je nápad, který lze najít i u konkurence. První kampaň v tomto konceptu propaguje půjčky. Mediamix počítá s TV spoty, internetem, OOH reklamou a rovněž podporou v místě prodeje. Kreativu dodala agentura Creative Brand.

Skřítci Poštovní spořitelny chtě nechtě vyvolávají asociaci s rodinou Palečkových České spořitelny.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)