9. Sporná pardubická reklama v Hradci končí

Trolejbusy v Hradci Králové už nebudou propagovat pardubický zámek. Reklama se sloganem „Nudíte se v Hradci?“, která pobouřila obyvatele města (viz MAM 12/2016), se řešila na nejvyšších místech kraje. Hradecký dopravní podnik pak požadoval po Východočeském muzeu v Pardubicích, aby slogan změnilo na mírnější verzi „Nudíte se? Poradíme!“. Muzeum to odmítlo. Reklama tedy z městské dopravy zmizí, ředitel pardubického muzea Tomáš Libánek je ale stejně spokojený. „Reklama k našemu překvapení i díky postoji královéhradecké radnice oslovila statisíce lidí a z našeho pohledu už splnila svůj účel na tisíc procent. Zároveň si stojíme za tím, že není urážlivá,“ uvedl v tiskovém prohlášení. Za „vtipnou a nenásilnou“ ji označil také hejtman Pardubického kraje.

Pardubický zámek propagovaly pouhé dvě plochy na zádi hradeckých trolejbusů. I to stačilo k rozzuřeným e-mailům a telefonátům občanů na hradecký magistrát.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia