Víc než dvacet milionů zhlédnutí během pár dnů, tak úspěšná byla na YouTube nová reklama korejské automobilky Hyundai (té, která si přeje, abychom ji všichni vyslovovali Hjondé). Spot vznikl pro vysílání během Super Bowlu a propaguje moderní ovládání modelu Elantra. Manželská dvojice v krátkém příběhu prchá lesem před medvědy, kterým na poslední chvíli uteče jen díky tomu, že Elantra reaguje na hlasové příkazy. Technologie Blue Link totiž zaregistruje povely řidiče přes bezdrátové spojení s chytrými hodinkami. „Když odněkud odjíždíte narychlo, dokonce hodně narychlo, přijde to vhod,“ zdůrazňuje automobilka. Spolehlivost hlasového ovládání zaskočí i medvědy, kteří se dívají za odjíždějícím autem. „Chtěl jsem je sežrat,“ přiznává jeden z nich. „Vždyť jsi tvrdil, že jsi vegan!“ překvapeně se ohradí druhý.
Reklamu natočila agentura Innocean Worldwide. Kromě spotu s medvědy běžely při Super Bowlu i další reklamy Hyundai. Třeba klip s „nejvíc sexy tatínkem světa“ Ryanem Reynoldsem, kterého málem přejedou kochající se řidičky. Auto ale zabrzdí díky detektoru chodců.