Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Medvědi nevědí, že turisti nemaj’ klíčky…

Víc než dvacet milionů zhlédnutí během pár dnů, tak úspěšná byla na YouTube nová reklama korejské automobilky Hyundai (té, která si přeje, abychom ji všichni vyslovovali Hjondé). Spot vznikl pro vysílání během Super Bowlu a propaguje moderní ovládání modelu Elantra. Manželská dvojice v krátkém příběhu prchá lesem před medvědy, kterým na poslední chvíli uteče jen díky tomu, že Elantra reaguje na hlasové příkazy. Technologie Blue Link totiž zaregistruje povely řidiče přes bezdrátové spojení s chytrými hodinkami. „Když odněkud odjíždíte narychlo, dokonce hodně narychlo, přijde to vhod,“ zdůrazňuje automobilka. Spolehlivost hlasového ovládání zaskočí i medvědy, kteří se dívají za odjíždějícím autem. „Chtěl jsem je sežrat,“ přiznává jeden z nich. „Vždyť jsi tvrdil, že jsi vegan!“ překvapeně se ohradí druhý.

Reklamu natočila agentura Innocean Worldwide. Kromě spotu s medvědy běžely při Super Bowlu i další reklamy Hyundai. Třeba klip s „nejvíc sexy tatínkem světa“ Ryanem Reynoldsem, kterého málem přejedou kochající se řidičky. Auto ale zabrzdí díky detektoru chodců.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)