Pivovarnický koncern Heineken spouští hned dvě kampaně, ve kterých apeluje na lepší stránky svých spotřebitelů. V novém spotu lokální značky Březňák poukazuje na nedostatek úcty ke generaci rodičů, která si s přibývajícím věkem může připadat opomíjená a stranou aktuálního dění. „Věříme, že tahle značka může mít přesah a věrohodně se spojit i se závaznějším společenským tématem,“ řekl k tomu marketingový ředitel českého Heinekenu Petr Havlíček. Produkci spotu, který se objeví ve vysílání skupin Nova a Prima, měla na starosti Bistro Films, o kreativní koncept se postarala dvorní agentura VCCP.
Nová globální komunikace samotné značky Heineken na podporu zodpovědné konzumace alkoholu zase upozorňuje, že ženy mají raději střízlivé muže. Hrdinkami kampaně
Moderate Drinkers Wanted jsou totiž ženy, které upozorňují, že přitažliví jsou pouze střízliví muži. V Los Angeles natáčený spot z dílny agentury Publicis Italia režíroval držitel Emmy Nicolai Fuglsig. Kampaň bude postupně spuštěna ve vybraných světových metropolích v průběhu ledna. O jejím nasazení u nás ovšem podle ředitele komunikace českého Heinekenu Jiřího Hauptmanna zatím není rozhodnuto.
Ženy prý mají raději střízlivé muže, pozor na to, pánové.