10. Češi už se s pivem nebojí experimentovat

Pivo pravidelně pije 91 procent mužů a 56 procent žen. Muži se ovšem daleko víc zajímají o značku nebo typ konzumovaného piva, a dokonce i o „situaci na pivním trhu“. Vyplývá to z výsledků každoročního výzkumu o vztahu Čechů k pivu, který pro Český svaz pivovarů a sladoven připravilo Centrum pro výzkum veřejného mínění Sociologického ústavu AV ČR. Konzumace piva podle něj u mužů i žen letos mírně stoupla. Zatímco ženy během týdne vypijí 2,5 půllitru, tedy o deci víc než loni, muži ve srovnání s rokem 2014 vypijí o polovinu půllitru navíc, celkem 8,3 půllitru týdně. Mírně klesá konzumace u mužů středního věku a roste podíl konzumentů ve skupině s vysokoškolským vzděláním.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk