4. ČEZ má nejlepší interní komunikaci

Hodnotící komise Institutu interní komunikace (IIK) zvolila nejlepší projekty v 5. ročníku soutěže Grand Prix IIK. Slavnostní vyhlášení výsledků se konalo 3. září 2015 v rámci Kongresu interní komunikace. Vítězové mají možnost ČR reprezentovat v evropském kole soutěže FEIEA. Ve dvoukolovém hodnocení posuzovalo 37 projektů 14 porotců. Absolutním vítězem byl vyhlášen ČEZ s kampaní Jezdíme bezpečně, chráníme životy, šetříme finance, který zároveň obsadil první příčku v kategorii Kampaň. V kategorii Digital uspěla banka UniCredit s interním chatem pro zaměstnance. T-Mobile zvítězil v kategorii Tisk se svým interním časopisem Echo. Za Siemens Business Conference získal Siemens prvenství v kategorii Osobní. Brožura Ocenění nejlepších zaměstnanců Hochtief CZ za rok 2014 zaujala nejvíce v sekci Nápad. Nejlepší strategii pak zvolila společnost OKD v projektu Bezpečnostní kampaň 2015 v OKD. Nejvíce cen posbírala Škoda Auto: tři druhé a jedna třetí příčka. Mezi oceněnými jsou dále společnosti Danone, Unilever, ING Bank, Raiffeisenbank, DHL a Home Credit.

Více na Institutik.cz

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard