Hodnotící komise Institutu interní komunikace (IIK) zvolila nejlepší projekty v 5. ročníku soutěže Grand Prix IIK. Slavnostní vyhlášení výsledků se konalo 3. září 2015 v rámci Kongresu interní komunikace. Vítězové mají možnost ČR reprezentovat v evropském kole soutěže FEIEA. Ve dvoukolovém hodnocení posuzovalo 37 projektů 14 porotců. Absolutním vítězem byl vyhlášen ČEZ s kampaní Jezdíme bezpečně, chráníme životy, šetříme finance, který zároveň obsadil první příčku v kategorii Kampaň. V kategorii Digital uspěla banka UniCredit s interním chatem pro zaměstnance. T-Mobile zvítězil v kategorii Tisk se svým interním časopisem Echo. Za Siemens Business Conference získal Siemens prvenství v kategorii Osobní. Brožura Ocenění nejlepších zaměstnanců Hochtief CZ za rok 2014 zaujala nejvíce v sekci Nápad. Nejlepší strategii pak zvolila společnost OKD v projektu Bezpečnostní kampaň 2015 v OKD. Nejvíce cen posbírala Škoda Auto: tři druhé a jedna třetí příčka. Mezi oceněnými jsou dále společnosti Danone, Unilever, ING Bank, Raiffeisenbank, DHL a Home Credit.
Více na Institutik.cz