Reklama
Megaboard

Webové stránky ČSOB prošly změnou

Československá obchodní banka spustila nový web, který se má kromě standardní produktové nabídky zaměřit na komplexní řešení potřeb klientů. „Jdeme novým směrem v oslovování klientů. Chceme se ptát na jejich skutečné potřeby, a ne jen izolovaně prodávat produkt,“ vysvětluje Tomáš Jaroš, výkonný ředitel pro design a marketing. Příchozí budou mít k dispozici orientační kalkulačky a intuitivní navigátor, který je dovede k nejvhodnějšímu produktu či službě. Na přípravě nového webu se podílely agentury Motion Media, Symbio DigitalDobrý web. Koncept řešení potřeb zákazníků vznikl ve spolupráci s firmami AccentureTrask solutions.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále