Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Webové stránky ČSOB prošly změnou

Československá obchodní banka spustila nový web, který se má kromě standardní produktové nabídky zaměřit na komplexní řešení potřeb klientů. „Jdeme novým směrem v oslovování klientů. Chceme se ptát na jejich skutečné potřeby, a ne jen izolovaně prodávat produkt,“ vysvětluje Tomáš Jaroš, výkonný ředitel pro design a marketing. Příchozí budou mít k dispozici orientační kalkulačky a intuitivní navigátor, který je dovede k nejvhodnějšímu produktu či službě. Na přípravě nového webu se podílely agentury Motion Media, Symbio DigitalDobrý web. Koncept řešení potřeb zákazníků vznikl ve spolupráci s firmami AccentureTrask solutions.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)