Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mondelez chce jednu mediální agenturu

Americký potravinový konglomerát Mondelez International pokračuje v konsolidaci agenturních služeb a vyhlašuje tendr na globální mediální agenturu, zastřešující nákup a plánování mediálního prostoru v pěti světových regionech. V roce 2012 Mondelez spolupracoval s 12 mediálními agenturami, dnes ho zastupují čtyři. Nejnovějšího tendru se zúčastní jen dvě klíčové mediální agentury – Aegis MediaStarcom MediaVest Group, které spravují evropský a americký trh. Regionální agentury PHD (Británie a Irsko) a Madison (Indie) k účasti nebyly přizvány. Tendr by se měl uzavřít na podzim a platnost nabude od 1. ledna 2016. Potravinářská společnost vlastní značky jako Milka, Oreo, JacobsToblerone a ročně utratí na mediálních výdajích 1,5 miliardy dolarů, uvádí společnost Kantar Media.

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)