Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Černá tužka D&AD pro Leo Burnett

Jenom několik cen Black Pen- cil se každý rok rozdá při vyhlášení prestižních D&AD Awards. Udělují se výjimečným reklamním počinům, kte- ré jsou ve své oblasti přelomové.

Mezi pěti letošními držiteli jsou i reklamní agentury Leo BurnettHoller za kampaň Like a Girl pro dámské vložky Always. Ta se snaží bořit sociální konstrukty spojené s dospívajícími dívkami. Před kamerou tvůrci požádali dobrovolníky, aby ukázali, co znamená běhat, prát se a házet „jako holka“. Zatímco dívky před pubertou tyto činnosti provedly sebejistě a hrdě, starší ženy a muži je už předváděli sebezesměšňujícím způsobem. Autoři kampaně tímto způsobem chtěli ukázat, že v období puberty dívky přebírají od společnosti negativní konotace slovního spojení „jako holka“. To podle tvůrců zbytečně snižuje jejich sebevědomí.

Tohle je zdravé

Další kategorií D&AD Awards je White Pencil. Tu získávají práce, které mají díky kreativnímu nápadu sílu pozitivně ovlivnit společnost. Jedním z letošních držitelů je agentura Droga5 za kampaň This is Wholesome pro sušenky Honey Maid. Ta se v intimních videoportrétech snaží ukázat, že rodiny s rodiči stejného pohlaví, různých ras nebo rozvedené můžou vychovávat děti stejně dobře jako ty „běžné“. Má demonstrovat, jak se za posledních 90 let změnilo složení rodiny.

Reklama
ČEZ



Vítězná Kampaň Like a Girl pro P&G bourá stereotypy o dívkách.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)