Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Život na billboardu i za ním

nullJen stěží si lze představit statičtější reklamu, než je velký venkovní plakát. Nedá se na něj kliknout, nemluví, nehýbe se, nejde ho sbalit do tašky v podobě zadní strany časopisu – jediné, co s ním lze udělat, je projít kolem. Myslet si ovšem, že outdoorová kvůli tomu „stojí“ i obrazně, by bylo velkým omylem. Ve venkovní reklamě se totiž dějí velké i malé věci. Doslova. Tak třeba Ogilvy & Mather postavila v Berlíně cosi jako eurobacklight, na kterém se ovšem neposouvá reklama, nýbrž lezecká stěna pro všechny kolemjdoucí. Na opačné straně zeměkoule se v australských městech objevily minibillboardy pod lavičkami autobusových zastávek či na odpadkových koších nápaditě promující film Ant-Man, tedy Mravenčí muž. Lidé se u nich fotí, sdílejí si je na sítích a z jinak statické reklamy se rázem stává reklama živá. Živo je v outdooru i jinde. V Česku probíhá dlouho připravované měření Impact, které vyvolává širokou debatu. Její část mezi představiteli BigBoardu a JCDecaux si můžete přečíst i na následujících stránkách.

 

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)