Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklama po telefonu? Zásah do soukromí

Tento týden se podíváme, jak lidé vnímají reklamu na elektronických zařízeních. Reklama na notebooku nevadí více než polovině lidí. I tak ale oproti roku 2014 reklama na noteboocích vadí více lidem. Dvěma třetinám respondentů vadí reklama na obrazovce jejich smartphonu. Zajímavé je, že až jedna třetina uvedla, že reklamu na elektronickém zařízení vůbec nevnímá. Podstatný je i fakt, že šest z deseti respondentů považuje reklamu na smartphonu za nejhorší zásah do soukromí. U ostatních zařízení je to méně, ale i tak ve všech případech došlo k výraznému nárůstu proti roku 2014 – u tabletů až na dvojnásobek. Reklama na chytrých telefonech a tabletech také tolik neláká k nákupu. Zatímco reklama na noteboocích někdy přiměla ke koupi 31 % respondentů, u ostatních zařízení to bylo jen u desetiny z nich. Respondenti považují notebook za prostředek k serióznější činnosti a reklamu na něm vnímají důvěryhodněji a pozitivněji.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

 

 

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)