Český start-up Costlocker usnadňující život digitálním agenturám tím, že sleduje jejich náklady, profit, množství odpracovaných hodin či ziskovost jejich klientů, zveřejnil po dvou letech existence vlastní bilanci i plány do budoucna. Platforma založená na cloudovém řešení, které přehledně analyzuje nákladovost projektů, prošla několika změnami a nyní se představuje v redesignové formě webu a s novou verzí aplikace, přístupnou na new.costlocker.com. „Je vylepšena o funkce, které vzešly z podnětů a připomínek našich stávajících zákazníků. Jde například o time tracking fungující i na mobilu, detailnější reporting v A Project Cost Management Platform Timesheetu, exportování cenových kalkulací do Excelu a další vylepšení funkcí. V současné době pracujeme na API, které nám umožní propojit Costlocker s dalšími aplikacemi, jež agentury používají na řízení projektů nebo komunikaci projektu,“ uvádí za firmu její spoluzakladatel Kamil Skramuský.
Za 1. kvartál 2015 se týmu Costlockeru podařilo vygenerovat 50 % obratu roku 2014, a to bez jakékoli reklamní podpory, jen s přispěním word of mouth.
Vize: ještě více analýz
„Costlocker je ale přínosný pro všechny firmy, které chtějí znát ziskovost své práce, sledovat náklady nerealizovaných projektů nebo odměňovat lidi podle jejich skutečného finančního přínosu,“ pokračuje Skramuský.
Do budoucna chce Costlocker směřovat do business intelligence platformy, analyzovat spojitosti mezi jednotlivými finančními metrikami a odhalovat trendy v řízení nákladů. V současnosti tak vyjednává s několika investory, kteří by měli dostat platformu na globální trh. Dalšímu rozvoji má rovněž napomoci příchod senior developera Marka Vígera ze Slovenska.
Mezi klienty z 59 zemí světa využívá Costlockeru např. Adexpres, Fragile Media, Bistro či Inspiro Solutions.