Momentum vyhrálo Právo na dětství MPSV

Agentura Momentum ze skupiny McCann Prague zvítězila ve výběrovém řízení na kampaň na ochranu práv dětí Právo na dětství v celkové hodnotě 13,7 milionu korun. „Obrazovým motivem celé kampaně je dítě držící rodinné fotoalbum s chybějícími fotkami. To má symbolizovat, že sebelepší institucionální péče nedokáže nahradit léta prožitá v rodině,“ vysvětluje ředitel Momenta David Čermák. Kampaň je cílena na odbornou i širokou veřejnost.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová