Momentum vyhrálo Právo na dětství MPSV

Agentura Momentum ze skupiny McCann Prague zvítězila ve výběrovém řízení na kampaň na ochranu práv dětí Právo na dětství v celkové hodnotě 13,7 milionu korun. „Obrazovým motivem celé kampaně je dítě držící rodinné fotoalbum s chybějícími fotkami. To má symbolizovat, že sebelepší institucionální péče nedokáže nahradit léta prožitá v rodině,“ vysvětluje ředitel Momenta David Čermák. Kampaň je cílena na odbornou i širokou veřejnost.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia