Dana Dvořáková
ředitelka komunikace, KKCG
S jakou myšlenkou jste včera uléhala?
Ve dvě v noci jsem přemýšlela o tom, že kdybych uměla lépe pracovat s počítačem, tak jsem mohla mít prezentaci hotovou už v jedenáct, a mohla tak spát o tři hodiny déle. Usínala jsem s tím, že se hned ráno přihlásím na školení.
Co vás dnes ráno napadlo jako první?
Školení to nebylo. První, co mne napadlo, bylo zkontrolovat, zda už naše kočka neporodila koťata… Zatím nic. Takže odkládám zvyšování své počítačové gramotnosti i starosti o to, jak se zbavit většího počtu obyčejných koťat.
Co na lidech milujete?
Smysl pro humor a odvahu. Vážím si těch, kteří jsou čestní.
Znechutila vám nějaká reklama komunikovaný produkt?
„Bude dobře napořád“ – Kostelecké uzeniny.
Investovala jste v poslední době do něčeho luxusního?
Pro kamarádku, která žije v zahraničí, jsem se vydala koupit šperky českého družstva Granát Turnov. Nakonec jsem si je nakoupila i pro sebe. Jsou krásné.
V jaké poloze čtete časopis Marketing & Media?
Vsedě, často u počítače.