Starlink nechal vyklíčit Avon

Agentura Starlink, divize Starcom MediaVest Group, navrhla pro Avon Cosmetics kreativní projekt na podporu nového krému Nutra Effects, obsahujícího semínka chia. Projekt využívá skutečná semínka zalisovaná v ručně vyrobeném papíře, která jsou schopná vyklíčit. Kampaň Avonu poběží v Česku i na Slovensku. Projekt zahrnuje navíc spotřebitelskou soutěž. Čtenáři jsou v inzerátu vybízeni, aby po vyklíčení chia semínek rostliny originálně nafotili a poslali do soutěže. Součástí vizuálu je proto i speciální zapichovátko do květináče pro snadnou personifikaci sdílených fotografií. Aktivita je podpořena na sociálních sítích Avon ČR a SK a limitovaná edice inzerátu bude poskytnuta beauty blogerkám. Speciální tiskový inzerát vychází v časopisu Eva na Slovensku a v českém Žena a život. Digitální nadstavba kampaně probíhá na www.nutraeffects.czwww.nutraeffects.sk.

null

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345