Agentura Starlink, divize Starcom MediaVest Group, navrhla pro Avon Cosmetics kreativní projekt na podporu nového krému Nutra Effects, obsahujícího semínka chia. Projekt využívá skutečná semínka zalisovaná v ručně vyrobeném papíře, která jsou schopná vyklíčit. Kampaň Avonu poběží v Česku i na Slovensku. Projekt zahrnuje navíc spotřebitelskou soutěž. Čtenáři jsou v inzerátu vybízeni, aby po vyklíčení chia semínek rostliny originálně nafotili a poslali do soutěže. Součástí vizuálu je proto i speciální zapichovátko do květináče pro snadnou personifikaci sdílených fotografií. Aktivita je podpořena na sociálních sítích Avon ČR a SK a limitovaná edice inzerátu bude poskytnuta beauty blogerkám. Speciální tiskový inzerát vychází v časopisu Eva na Slovensku a v českém Žena a život. Digitální nadstavba kampaně probíhá na www.nutraeffects.cz a www.nutraeffects.sk.