Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Roste chuť na jídlo on-line

Podle průzkumu společnosti NetDirect, jednoho z největších tuzemských výrobců e-shopů, postrádá téměř jedna pětina respondentů (19 %) na internetu nabídku potravin. Nejčastěji tak odpovídali muži a lidé do 26 let. Ženy na internetu více postrádají prodej nábytku, bytových doplňků, drogerie a oblečení. Naopak širší nabídku elektroniky by si přála jen každá dvacátá žena, zatímco mužů o něco více (8 %). Za další částečně nedostatkové zboží považují Češi stavebniny. Uvedlo to 17 % z nich, a to kupodivu nejen muži, ale i ženy. S šíří nabídky internetových obchodů je bez výhrad spokojena necelá polovina Čechů.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)