Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Češi a sportovní události živě

Výzkum byl realizován CAWI metodou na reprezentativním vzorku 1004 respondentů z on-line populace.Blížící se mistrovství světa v hokeji nás tentokrát přivedlo na myšlenku podívat se na frekvenci, s jakou česká populace navštěvuje živé sportovní události. Není přitom blíže definováno, o jaký typ události nebo o jaký konkrétní sport se jedná. Z hlediska mezinárodního srovnání vychází Češi jako lehce nadprůměrní fanoušci, když jich alespoň jednou měsíčně navštíví nějakou živou sportovní událost 26 %. Dalších 55 % se potom spokojí s méně častou účastí na tomto typu událostí. Vůbec nejčastěji sledují sport živě v Turecku, kde více než polovina populace navštíví nějaký zápas alespoň jednou měsíčně. Na konci žebříčku národů jsou Japonci s pouhými pěti procenty. Celkem předvídatelné jsou potom rozdíly mezi tím, jak často sledují sport živě muži a jak často ženy. Zatímco čtvrtina žen se živých sportovních akcí neúčastní vůbec a alespoň jednou měsíčně je vyhledává 18 %, v případě mužů se alespoň jednou měsíčně zajde na nějaký zápas či jinou sportovní událost podívat 33 %.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)