Reklama
Megaboard

Češi a sportovní události živě

Výzkum byl realizován CAWI metodou na reprezentativním vzorku 1004 respondentů z on-line populace.Blížící se mistrovství světa v hokeji nás tentokrát přivedlo na myšlenku podívat se na frekvenci, s jakou česká populace navštěvuje živé sportovní události. Není přitom blíže definováno, o jaký typ události nebo o jaký konkrétní sport se jedná. Z hlediska mezinárodního srovnání vychází Češi jako lehce nadprůměrní fanoušci, když jich alespoň jednou měsíčně navštíví nějakou živou sportovní událost 26 %. Dalších 55 % se potom spokojí s méně častou účastí na tomto typu událostí. Vůbec nejčastěji sledují sport živě v Turecku, kde více než polovina populace navštíví nějaký zápas alespoň jednou měsíčně. Na konci žebříčku národů jsou Japonci s pouhými pěti procenty. Celkem předvídatelné jsou potom rozdíly mezi tím, jak často sledují sport živě muži a jak často ženy. Zatímco čtvrtina žen se živých sportovních akcí neúčastní vůbec a alespoň jednou měsíčně je vyhledává 18 %, v případě mužů se alespoň jednou měsíčně zajde na nějaký zápas či jinou sportovní událost podívat 33 %.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Domi Alagia, DVTV
Neziskovky
EBMA

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále