Internetová banka Zuno spouští nové contentmarketingové projekty, díky kterým chce propojit značku jednoduchého bankovnictví se sportem, módou, cestováním nebo designem. V souvislosti se stále populárnějším během se v období od března do září spojuje prostřednictvím projektu ZunoRun se sportovním centrem Running Mall. Běžecký projekt má bance pomoci propojit se s širokou běžeckou komunitou, která žije aktivně a sdílí podobné hodnoty jako značka Zuno. Claimem projektu je „Běž si za svým“ a má symbolizovat odvahu hledat nové a zajímavé cesty. „Individualismus a objevování zde podprahově symbolizují i výměnu staré banky za novou, která lidi nezdržuje na pobočkách a dává jim volnost,“ vysvětluje Vladimír Michna mluvčí banky a zároveň organizátor projektu, podle kterého jsou běžecké aktivity ideálním způsobem, jak propojit on-line s off-line světem. Na ZunoRun.cz mají být k vidění mj. umělecky zpracovaná videa a fotky z běhů z produkce agentur 4elements a Ponyhouse, dále instruktáže, běžecké rady a blogy běžců, kteří se mají dělit o své příběhy. Na portálu se mohou běžci hlásit také do jednotlivých běžeckých akcí. Projekt doprovodí mediální kampaň v TV, rozhlasu a na internetu. Kromě běžeckých aktivit otevírá Zuno také blogerský magazín VíceBarev.cz, který má být shromaždištěm zajímavých názorů a zážitků nejen ze světa sportu, ale i módy, designu nebo cestování. „V těchto projektech jde v prvé řadě o image značky, akviziční a byznysové motivy jsou zatím vedlejší,“ uzavírá Michna.