Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Letuška s novým webem

Portál Letuška.cz spustil nové interaktivní webové stránky. Změna je součástí nového obchodního modelu, kdy se společnost Asiana, provozovatel portálu, stává současně i cestovní kanceláří se zaměřením na Asii. Letuška.cz si slibuje od inovace webu efektivnější fungování virtuálního prodejního kanálu. Zároveň reaguje na rostoucí počet prodaných letenek a cestovních služeb on-line, které nyní tvoří čtyřicet procent celkových prodejů. „Web je zcela kompatibilní se všemi mobilními telefony i tablety a chová se vlastně jako aplikace. Zákazníci na stránkách naleznou také novinky ze zajímavých destinací nebo praktické rady pro cestovatele,“ říká Rostislav Litvin, který řídil vývoj nového webu. Asiana investovala loni do inovace hardwaru a softwaru, včetně nových webových stránek, šestnáct milionů korun, což je nejvíc od doby jejího založení v roce 1993.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)