Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kdyby mohl, tak to Krteček snad radši přemaluje

Zdravím kluky z Českého atletického svazu. A mám pro ně dvě zprávy: dobrou a špatnou. Nejdřív tu dobrou: halové mistrovství Evropy v Praze se vám po sportovní stránce fakt povedlo a všichni v hale i doma jsme si to hodně užili. A teď tu špatnou zprávu: kluci, najali jste si lidi, kteří vám z vizuální propagace mistrovství udělali úplnou bramboračku. Zprvu jste začali slibně – asi měsíc před akcí se objevily vtipné klipy s miláčkem Okresního přeboru Ondřejem Vetchým a s Pavlem Liškou, kteří hráli zapálené fandy atletiky. Zazněl tu slogan „Fanoušek je součástí týmu“. Pak jste představili stylové vizuály kampaně s černobílými sportovci a symbolickým kardiografem vykreslujícím Hradčany. Uvedli jste slogan „Srdce Evropy, srdce atletiky“. Tato část ale už neměla s Vetchým a ideou fanoušků nic společného. Začalo mistrovství a televiznímu divákovi jste odhalili vizuální identitu akce. Nejprve videozdravice z Prahy ve stylu osmdesátých let se statickými záběry Karlova mostu a orloje (to video bylo opravdu nehezké, kluci). V televizi následovala nezajímavá grafická znělka „European Athletics Championships“, kterou jste asi museli převzít od Evropského svazu. Pak už divák spatřil branding akce v O2 areně: atletický ovál byl obkroužený nezdravě žlutou fólií, která nevypadala dobře ani na obrazovce, ani na reportážních fotkách (jasně, na plachtě bylo to kardiologo, ale to nebylo vidět). Klíčové místo pro focení se stupni vítězů mělo na pozadí bílou desku s logem, které zas mělo jen Hradčany bez protažení do kardiogramu. Naštěstí všechno zachránil Krteček, kterého jste představili na plakátech s nápisem „little mole“, kdyby snad cizinec nepoznal, že je to ten Krtek z raketoplánu. Maskota milovali všichni atleti a drobné scénky s našimi českými vítěznými sportovci byly opravdu dojemné (bez legrace). Mám rád atletiku. Teď už to nevypadá, ale na škole jsem běhal stovku. O to víc mě jako kreativce mrzelo, že jste vy, kluci z atletického svazu, dopustili, aby vizuální komunikace tak prestižní akce byla takový guláš.

 

Petr Vlasák
kreativní ředitel
Comtech Praha
([email protected])

 

Kluci, najali jste si lidi, kteří vám z vizuální propagace ME udělali úplnou bramboračku.

Reklama
MMcite

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)