Mediální dům Economia přichází na trh s novým pátečním suplementem ego! deníku Hospodářské noviny a připravil pro něj výraznou březnovou kampaň napříč různými mediatypy. Hlavním claimem kampaně je slogan „Já a moje ego!“. Nový produkt s televizním programem je komunikován formou sponzoringu na TV Prima a České televizi, cross promem tištěnými i on-linovými produkty Economie, na sociálních sítích, v outdooru na bigboardech, plachtách a nestandardních nosičích a také v rádiích v rámci lokálního i celostátního vysílání. Titul podpoří i street promotion. V březnu také vydavatelství navyšuje celkový páteční náklad HN a rozšiřuje počet prodejních míst. Suplement ego! nahrazuje současný páteční magazín Víkend HN a je dostupný i na webu Hospodářských novin, kde je řada rubrik tištěného vydání doplněna i o interaktivní prvky a doplňující videa. První titulní strana magazínu ego! byla věnována Petru Pavlovi, bývalému náčelníkovi Generálního štábu Armády ČR.