Economia přichází s magazínem ego!

Mediální dům Economia přichází na trh s novým pátečním suplementem ego! deníku Hospodářské noviny a připravil pro něj výraznou březnovou kampaň napříč různými mediatypy. Hlavním claimem kampaně je slogan „Já a moje ego!“. Nový produkt s televizním programem je komunikován formou sponzoringu na TV Prima a České televizi, cross promem tištěnými i on-linovými produkty Economie, na sociálních sítích, v outdooru na bigboardech, plachtách a nestandardních nosičích a také v rádiích v rámci lokálního i celostátního vysílání. Titul podpoří i street promotion. V březnu také vydavatelství navyšuje celkový páteční náklad HN a rozšiřuje počet prodejních míst. Suplement ego! nahrazuje současný páteční magazín Víkend HN a je dostupný i na webu Hospodářských novin, kde je řada rubrik tištěného vydání doplněna i o interaktivní prvky a doplňující videa. První titulní strana magazínu ego! byla věnována Petru Pavlovi, bývalému náčelníkovi Generálního štábu Armády ČR.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen