Reklama
Megaboard

Economia přichází s magazínem ego!

Mediální dům Economia přichází na trh s novým pátečním suplementem ego! deníku Hospodářské noviny a připravil pro něj výraznou březnovou kampaň napříč různými mediatypy. Hlavním claimem kampaně je slogan „Já a moje ego!“. Nový produkt s televizním programem je komunikován formou sponzoringu na TV Prima a České televizi, cross promem tištěnými i on-linovými produkty Economie, na sociálních sítích, v outdooru na bigboardech, plachtách a nestandardních nosičích a také v rádiích v rámci lokálního i celostátního vysílání. Titul podpoří i street promotion. V březnu také vydavatelství navyšuje celkový páteční náklad HN a rozšiřuje počet prodejních míst. Suplement ego! nahrazuje současný páteční magazín Víkend HN a je dostupný i na webu Hospodářských novin, kde je řada rubrik tištěného vydání doplněna i o interaktivní prvky a doplňující videa. První titulní strana magazínu ego! byla věnována Petru Pavlovi, bývalému náčelníkovi Generálního štábu Armády ČR.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále