Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Content marketing se může opřít o tisk

nullContent marketing a nativní reklama se rodí ze zásad vytváření obsahově kvalitního tištěného textu. V Extra si můžete přečíst například článek Aleše Miklíka, ředitele médií Internet Infa, který potvrzuje, že největší zkušenosti s formátem nativní reklamy máme v ČR právě v tisku. S čím ale zkušenosti příliš nemáme, jsou pravidla pro regulační rámec. Český trh určitě v této oblasti má co dohánět. Vývoj content marketingu a s ním související nativní reklamy je v tomto ohledu o několik kroků napřed. Naštěstí je tu opět tisk, u kterého jsou pravidla pro vytváření různých typů obsahů jasně daná a dá se z nich vyjít. Kromě regulačního rámce se content marketing v konkurenci s klasickou reklamou a PR potýká i s nutností jasně definovaných kritérií splnění obchodních cílů. Tady se zase můžeme opírat o podrobná měření on-line obsahu. Právě v této oblasti totiž máme podle Zdeňka Hejnáka, web analytika z Dobrého webu, šanci efektivně měřit důležité metriky vypovídající o hodnotě obsahu. Ať se vám obzory díky Extra opět o trochu rozšíří!

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)