Content marketing a nativní reklama se rodí ze zásad vytváření obsahově kvalitního tištěného textu. V Extra si můžete přečíst například článek Aleše Miklíka, ředitele médií Internet Infa, který potvrzuje, že největší zkušenosti s formátem nativní reklamy máme v ČR právě v tisku. S čím ale zkušenosti příliš nemáme, jsou pravidla pro regulační rámec. Český trh určitě v této oblasti má co dohánět. Vývoj content marketingu a s ním související nativní reklamy je v tomto ohledu o několik kroků napřed. Naštěstí je tu opět tisk, u kterého jsou pravidla pro vytváření různých typů obsahů jasně daná a dá se z nich vyjít. Kromě regulačního rámce se content marketing v konkurenci s klasickou reklamou a PR potýká i s nutností jasně definovaných kritérií splnění obchodních cílů. Tady se zase můžeme opírat o podrobná měření on-line obsahu. Právě v této oblasti totiž máme podle Zdeňka Hejnáka, web analytika z Dobrého webu, šanci efektivně měřit důležité metriky vypovídající o hodnotě obsahu. Ať se vám obzory díky Extra opět o trochu rozšíří!