Všechny ty matky Terezy

V únoru zahájí společnost Veolia, prodávající vodu, svoji kampaň s názvem „Pečujeme o světové zdroje“. Já už začínám na tyto sociálně zodpovědné kampaně být poněkud háklivý. Připravoval jsem koncept pro významnou energetickou firmu a projel si komunikační strategie největších světových gigantů v tomto oboru. Tak namátkou: Chevron – The Power of Human Energy. RWE – The Energy to Lead. A tak dále. Hlavně neříkat, že provozujeme elektrárny. Nebo že nedej bože těžíme ropu! To vše zavání plundrováním těla matky Země. V módě je rozvíjet lidské zdroje, kamsi vést lidstvo, o něco pečovat. Kampaň poběží i na sociálních sítích: „Vytvořením Social Hub #LivingCircular dává skupina najevo, že půjde o nový způsob komunikace s veřejností, do níž se zapojuje z pozice účastníka občanské diskuse o kruhové ekonomice.“ Z toho ti strýcové z Horní Dolní, nadávající na srovnávacích webech typu www.pravdaovode.cz, že jim zase zdražili vodu, budou určitě nadšeni k slzám.

null

Jakub Horák, producent

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Andrea Štěpánová
Tomáš Pravenec
Bohém Bolek Polívka
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)