V únoru zahájí společnost Veolia, prodávající vodu, svoji kampaň s názvem „Pečujeme o světové zdroje“. Já už začínám na tyto sociálně zodpovědné kampaně být poněkud háklivý. Připravoval jsem koncept pro významnou energetickou firmu a projel si komunikační strategie největších světových gigantů v tomto oboru. Tak namátkou: Chevron – The Power of Human Energy. RWE – The Energy to Lead. A tak dále. Hlavně neříkat, že provozujeme elektrárny. Nebo že nedej bože těžíme ropu! To vše zavání plundrováním těla matky Země. V módě je rozvíjet lidské zdroje, kamsi vést lidstvo, o něco pečovat. Kampaň poběží i na sociálních sítích: „Vytvořením Social Hub #LivingCircular dává skupina najevo, že půjde o nový způsob komunikace s veřejností, do níž se zapojuje z pozice účastníka občanské diskuse o kruhové ekonomice.“ Z toho ti strýcové z Horní Dolní, nadávající na srovnávacích webech typu www.pravdaovode.cz, že jim zase zdražili vodu, budou určitě nadšeni k slzám.
Jakub Horák, producent