Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Všechny ty matky Terezy

V únoru zahájí společnost Veolia, prodávající vodu, svoji kampaň s názvem „Pečujeme o světové zdroje“. Já už začínám na tyto sociálně zodpovědné kampaně být poněkud háklivý. Připravoval jsem koncept pro významnou energetickou firmu a projel si komunikační strategie největších světových gigantů v tomto oboru. Tak namátkou: Chevron – The Power of Human Energy. RWE – The Energy to Lead. A tak dále. Hlavně neříkat, že provozujeme elektrárny. Nebo že nedej bože těžíme ropu! To vše zavání plundrováním těla matky Země. V módě je rozvíjet lidské zdroje, kamsi vést lidstvo, o něco pečovat. Kampaň poběží i na sociálních sítích: „Vytvořením Social Hub #LivingCircular dává skupina najevo, že půjde o nový způsob komunikace s veřejností, do níž se zapojuje z pozice účastníka občanské diskuse o kruhové ekonomice.“ Z toho ti strýcové z Horní Dolní, nadávající na srovnávacích webech typu www.pravdaovode.cz, že jim zase zdražili vodu, budou určitě nadšeni k slzám.

null

Jakub Horák, producent

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)