Kampaně v Česku využívající real-time synchronizace on-line kampaní se současně běžícími reklamami v českých televizních stanicích dosahovaly vyšší efektivity. Uvádí to mediální agentura Omnicom Media Group (OMG) s odkazem na výsledky pilotních kampaní společností Vodafone a Komerční banka. Tyto kampaně probíhaly v listopadu a prosinci loňského roku. „Pilotní kampaně prokázaly, že televizní kampaně zlepšují ukazatele současně běžících on-line kampaní, a to výrazně (z hlediska mediálních ukazatelů). Teď nás čeká řada analýz ohledně podobných dopadů na konverze, které budou testovány s českými e-shopy. Stejně tak budou v příštích měsících testovány i synchronizace on-line kampaní s počasím a sportovními eventy,“ tvrdí Martin Slavík z OMG. „Vzhledem k výsledkům plánujeme s touto technologií pokračovat i v dalších kampaních,“ uvedl Michael Barták z Vodafonu. Také David Šmahel z Komerční banky potvrdil, že jeho firma hodlá v nasazování této technologie pokračovat.