Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

OMG: Synchronizace funguje

Kampaně v Česku využívající real-time synchronizace on-line kampaní se současně běžícími reklamami v českých televizních stanicích dosahovaly vyšší efektivity. Uvádí to mediální agentura Omnicom Media Group (OMG) s odkazem na výsledky pilotních kampaní společností VodafoneKomerční banka. Tyto kampaně probíhaly v listopadu a prosinci loňského roku. „Pilotní kampaně prokázaly, že televizní kampaně zlepšují ukazatele současně běžících on-line kampaní, a to výrazně (z hlediska mediálních ukazatelů). Teď nás čeká řada analýz ohledně podobných dopadů na konverze, které budou testovány s českými e-shopy. Stejně tak budou v příštích měsících testovány i synchronizace on-line kampaní s počasím a sportovními eventy,“ tvrdí Martin Slavík z OMG. „Vzhledem k výsledkům plánujeme s touto technologií pokračovat i v dalších kampaních,“ uvedl Michael Barták z Vodafonu. Také David Šmahel z Komerční banky potvrdil, že jeho firma hodlá v nasazování této technologie pokračovat.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)