Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Index LN přichází aneb pěkně nám to vyšlo

Nedávno proletěla médii zpráva o novém projektu Lidových novin nesoucím název Index. Tedy, zatím bylo představeno logo a šéfredaktor, ale oficiální start se dá očekávat během pár měsíců. Po prvním dnu „života“ má projekt 46 followerů na Twitteru, což je fajn číslo, a v celkovém počtu při brzkém spuštění bych to tipoval někde kolem 1-2 tisíc, podobně jako Echo24 a Reportér. Takhle to tady prostě funguje, většina nově vznikajících projektů chytne první vlnu, která díky kamarádům a kamarádům kamarádů a jejich dalších kamarádů většinou získá velké rozměry. To byl příklad Echo24, kde kamarádi tlačili, co to šlo, dokonce i první den po spuštění se tento projekt dostal do TV díky nějaké reportáži. Prostě kamarádi zařídili, aby bylo Echo24 vidět. Jak to vypadá dnes, už je něco jiného, všichni veřejně vědí, že projekt je založen na neustálém dotování svých mecenášů a slouží pouze k honění ega svého šéfredaktora. Ale kvalita nikde, čtenáři nikde a reklamu si tam opět dají jen a pouze kamarádi (že je ještě nevyhodili z práce?). Ale zpět k Indexu. To bude jednoznačně jiný případ. Mafra si zakládá na kvalitě svých médií, nikoli na honění ega. Zároveň má svá pravidla, není to jako u Echo24, kde je pouze jedno hlavní revolucionářské heslo „Na Babiše!“. Ale… Ono to nebude zase takové terno. Tedy ne že by to Mafra nezvládla, ale ona spíš nemá potřebu dělat z toho velký projekt. Velké vydavatelství by prostě jen mělo mít svůj byznysový plátek, kde ukáže skutečnou kvalitu. I vzhledem ke spojení s LN se dá předpokládat, že čtenáři se budou rekrutovat hlavně z těchto řad a stejně tak v případě reklamy, kdy bude pravděpodobně prodáván nějaký kombi balíček LN + Index. Co se mi na tom ale líbí, je to, že ještě před měsícem bych z toho byl nervózní. Jelikož i my jsme přemýšleli o „převodu“ Podnikového zpravodaje na tištěný měsíčník. Ale rozhodli jsme se raději naplno věnovat projektu lifestylově- -byznysového měsíčníku MontyRich (dochází k úplnému přemístění Podnikového Zpravodaje pod MontyRich), vyhnuli jsme se tak konkurenci Indexu.

 

Milan Charvát
šéfredaktor MontyRich
([email protected])

 

Velké vydavatelství by mělo mít svůj byznysový titul, kde ukáže skutečnou kvalitu.

Reklama

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)