Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Deníky zdarma jsou v poklesu

Nejnovější výsledky výzkumu čtenosti za třetí a čtvrté čtvrtletí loňského roku dokazují, že tisk stále zasahuje masu, je ale jen málo titulů, které by významně posilovaly ve čtenosti. Z deníků není žádný, který by ve čtenosti posiloval. Významně klesá MF Dnes a Aha!, ostatní jsou stabilní. Regionální Deníky vykázaly pokles, stejně jako deníky zdarma, které byly ještě loni růstovou kategorií. Vyplývá to z meziročního srovnání aktuálních výsledků čtenosti výzkumu Media projekt od agentur MedianSTEM/MARK za třetí a čtvrté čtvrtletí loňského roku. Celková čtenost všech tiskových titulů je 82 %, u časopisů pak dosahuje 70 %.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)