Deníky zdarma jsou v poklesu

Nejnovější výsledky výzkumu čtenosti za třetí a čtvrté čtvrtletí loňského roku dokazují, že tisk stále zasahuje masu, je ale jen málo titulů, které by významně posilovaly ve čtenosti. Z deníků není žádný, který by ve čtenosti posiloval. Významně klesá MF Dnes a Aha!, ostatní jsou stabilní. Regionální Deníky vykázaly pokles, stejně jako deníky zdarma, které byly ještě loni růstovou kategorií. Vyplývá to z meziročního srovnání aktuálních výsledků čtenosti výzkumu Media projekt od agentur MedianSTEM/MARK za třetí a čtvrté čtvrtletí loňského roku. Celková čtenost všech tiskových titulů je 82 %, u časopisů pak dosahuje 70 %.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen