„Řekni to po svém,“ vyzývá mladé ve věku 18-25 let k vyznání lásky tři týdny před „importovaným“ svátkem sv. Valentýna Milka – společnost Mondelez ČR. Pro inspiraci vypráví Milka na české a slovenské verzi microsite příběhy šesti českých a dvou slovenských párů. Cílovou skupinu inspiruje láskou studentů, fashion blogerů, foodies, cestovatelů či neslyšícího páru (viz obr.), kteří hrají zároveň roli opinion leaderů.
Hlavní tváří české kampaně je vedle Patrika Hezuckého Leoš Mareš Na Slovensku kampaň doprovázejí hokejista Marián Gáborík a zpěvák Robo Papp
Aktivaci návštěvníků stránek podpoří značka zábavným testem „Jak bys to řekl/a po svém“ a aplikací, kde si každý bude moci vytvořit a sdílet srdce podle svého gusta. Nejoriginálnější výtvory odmění Mondelez denně čokoládovými pralinkami.
Youtubeři v zájmu lásky
Na kampani společně pracují agentury TL5 Digital (kreativní koncept), PR.Konektor (PR servis, integrace on-line a off-line komunikačních nástrojů) a Konektor Social (content management a microsite). Mediálním partnerem kampaně je CNC Kromě on-line aktivace s bannerovou podporou bude kampaň intenzivně nasazena i v OOH médiích. Patnáct variant velkého srdce, srdce, které má vyjádřit osobní charakter člověka, jeho záliby nebo specifický životní styl, se objeví ve velkých českých a slovenských městech, v Praze navíc budou k vidění i v metru. Novým prvkem valentýnské kampaně Milky je využití čtyř známých youtuberů, kteří natočí speciální videa podporující hlavní sdělení kampaně,“ vysvětluje Marko Zekič content strategist agentury Konektor Social.
Návštěvníci microsite www.reknitoposvem.cz mohou zhlédnout i vyznání lásky tohoto neslyšícího páru ve znakové řeči s titulky.